İnstagram Beğeni / Takip / Yorum engelini kaldırma yöntemi %99.9 ÇÖZÜM



Bu yöntem şu sorunlar için geçerlidir:

  • Beğeni yaptığınızda İnstagram tarafından erişiminiz engellendi uyarısı alıyorsanız
  • Yorum yaptığınızda İnstagram tarafından erişiminiz engellendi uyarısı alıyorsanız
  • Takip isteği attığınızda İnstagram tarafından erişiminiz engellendi uyarısı alıyorsanız


Yaklaşık olarak 1.5 ay kadar instagram tarafından bu uyarıyı alıyordum. Çözüm olarak uygulamaya girmeyi kesmeyi veya  yüksek miktarda yorum ve beğeni yaptırmak gibi seçenekleri denesem de bir türlü engelim kalkmıyordu. Tahminen içinizden "Eee bunları ben de denedim sadede gel." Dediğinizi duyar gibiyim.


Çözüm oldukça basit:
1.adım:
instagram uygulamasını telefonunuzdan siliyorsunuz. HESABINIZI DEĞİL! böyle bir soruyu daha önce soran oldu o yüzden söylüyorum. Sadece uygulamayı silmek yeterli olacaktır. 
2.adım:
12 saat bekledikten sonra uygulamayı tekrar indirmek ve ID & şifrenizle beraber tekrar giriş yapmak.

Bir öneri olarak gece yatarken silerseniz 12 saatin büyük bir kısmını zaten doldurmuş olacaksınız. Size sadece beklemek kalacak.

Önerdiğim bir çok kişide bu çözüm engeli kaldırmak için yeterli oldu. Dilerim %0.1'lik kesimde değilsinizdir...




Share on Google Plus

About gezen mühendis

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

Rotasız Seyyah Kitap İncelemesi

  Rotasız Seyyah Kitap İncelemesi Ufkunuzu genişletecek, bir çok olaya farklı açıdan yeni bir görüş kazanacağınızı düşündüğüm kitap. En azın...

Bu Blogda Ara