LYS SIRALAMA ÇEKME ÖRNEKLERİ (YKS)

Merhaba! :D Bir çoğunuz beni zaten instagramdaki motivasyon hesabımdan biliyorsunuz. Uzun bi aradan sonra buraya yazmaya karar vermeme neden olan şey herkese (ben dahil) ygs sonrası tuhaf bir karamsarlık çökmesidir. Böyle zamanlarda bende kaçtan kaça çekmişler ne yapmışlar diye bakıyorum ancak hiçbir yerde toplu bir şekilde bunları bulamadım. Normalde yazılarımdaki fotograflara kadar hemen hemen hepsini kendim çekmeye özen göstersem de bu seferlik internetten bulduğum fotoğraflarla sizlere bir derleme yapmak istedim :) Amacım  gerçekten amacımıza ulaşmak için uğraştığımız zaman hiçbir şeyin imkansız olmadığını sizlere göstermek. Birinizi bile bu ruh halinden çıkarabilirsem ne mutlu bana :D

fotoğraflar biraz küçük olabilir. Onun için maalesef birazcık yaklaştırırsınız bir şey olmaz yahu :D
Mobilde fotoğrafı yeni sekmede aç deyip net görebilirsiniz. Fotoğraf kalitesi mobilde bozuk olanlardaki sorun fotoğrafın orjinalinden kaynaklanmaktadır. :)

YGS LYS PUAN HESAPLAMA İÇİN TIKLAYINIZ :)

net arttrma-ders calsma yontemleri adlı yazım için tıklayınız :)

MF ÖRNEKLERİ

9K DAN 400. OLMAK
21 K DAN 8K YA ÇEKMEK
22K DAN 7K YA ÇEKMEK

32K DAN  7K YA ÇEKMEK
44K DAN 13K YA ÇEKMEK
45K DAN 14K YA ÇEKMEK

49K DAN 12K YA ÇEKMEK

70K DAN 12K YA ÇEKMEK



















75K DAN 32K YA ÇEKMEK

80K DAN 35K YA ÇEKMEK
81K DAN 35K YA ÇEKMEK

83K DAN 21K YA ÇEKMEK

110K DAN 40K YA ÇEKMEK

160K DAN 190K YA ÇEKMEK
68K DAN 30K YA ÇEKMEK
15K DAN 1 K YA ÇEKMEK 

TM ÖRNEKLERİ

177K DAN 47K YA ÇEKMEK


450K DAN 130K YA ÇEKMEK

730KDAN 77K YA ÇEKMEK

300K DAN 70K YA ÇEKMEK

982K DAN 168K YA ÇEKMEK
143K DAN 15K YA ÇEKMEK

47K DAN 8K YA ÇEKMEK

110K DAN 23K YA ÇEKMEK

107K DAN 8K YA ÇEKMEK
260K DAN 40K YA ÇEKMEK

152 K DAN 21 K YA ÇEKMEK

263 K DAN 41K YA ÇEKMEK

129 K DAN 8  K YA ÇEKMEK
145 K DAN 28 K YA ÇEKMEK
230K DAN 40K YA ÇEKMEK



Sonuç ne olursa olsun bırakmayın:

1 MİLYONDAN 232 K YA ÇEKMEK





TS - DİL ÖRNEKLERİ

298 K DAN 9K YA ÇEKMEK

250 K DAN 17 K YA ÇEKMEK (DİL)


800K DAN 30K YA ÇEKMEK

SON OLARAK HEPSİNDEN 1 TANE ÖRNEK VE BİTİRİYORUM :)


BU DA MEZUN YGS ÖRNEĞİ OLSUN:





NOT: mobilde kabul ediyorum fotoğraflar felç geçirmiş :( bilgisayarda böyle bir sorun yok bilginiz olsun :) 
 Bazı fotoğrafların görüntü kalitesi çok iyi değil biliyorum, o yüzden hepsinin altına sonuçları yazmaya çalıştım. Lakin bildiğiniz gibi ben MFciyim ve TM yi yazarken hata yapmış olabilirim affola. Eğer sonuçlarda alan karıştırmışsam onu da görmezden gelin lütfen,. Çok dikkat ettim ama olabilir :D

Bu sonuçları yapan insanlar bizden daha farklı insanlar değil. Onlar sadece azminden ve hırsından hiçbir şey kaybetmeyen hayalleri için çalışmış insanlar. Eminim ki sonucunuz ne olursa olsun siz de seneye bak buydu buna çekti dediklerimizden olacaksınız. Çünkü biz çok fazla fedakarlık yaptık ve hiçbir emeğimiz karşılığı boşa olmayacaktır. 
Çalışma isteğinizden hiçbir şey kaybetmemeniz dileğiyle, seviliyorsunuz :D 

Share on Google Plus

About gezen mühendis

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

70 yorum:

  1. Dostum sağol bu kadar çok örneği burda buldum harikasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim başarılar dilerim :)

      Sil
    2. Papyon tm 250 binden hukuğa çekme örnekleri varmı yada önlere çekme örnekleri atarmısın daha fazla

      Sil
  2. Son 9 gün kala harika bi motivasyon oldu diyebilirim ��

    YanıtlaSil
  3. çok faydalı emeğe saygı teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Bu senede çekilirmi 900k dan 400 k ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer gerçekten hakkını vererek çalıştıysan istediğin yere çekebilirsin. Ve önünde senin alanından olmayan onlarca kişi olduğunu unutma :)

      Sil
  5. 1.200 binden 350 bine çekerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah daha da iyisini yaparsın :) Her şey gönlünüzce olsun :)

      Sil
  6. İnstagram hesabını öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sayfanın en tepesindeki instagram logosuna tıklayabilirsin veya @birmuhendis2016

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. sayfanın en başında MF ÖRNEKLERİ başlığı altındakilerin tamamı sayısal örneğidir. Başarılar dilerim

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Ve sayfanın en altında Hepsinden son olarak bir örnek dediğim kısımda da bulunmaktadır :)

      Sil
  9. Bugün malum sınav vardı benim matematik 7 net falan gelecek hic bu kadar kotu yapmamıştım hayatımda geometri de yapamadim YGS siralamam 235bin 7 matematik 48 edebiyat 19 coğrafya netiyle kaç bine cekebilirim sizce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://3.bp.blogspot.com/-Nag24qWKa40/VwDf34wdDBI/AAAAAAAAfEs/H7wubLHNGM0Z3Uu4t88gDJqTqSshVB6vQ/s1600/145k%2Bdan%2B28k%2Bya%2B%2528tm%2529.PNG
      bi bak derim :)

      Sil
  10. Bugün malum sınav vardı benim matematik 7 net falan gelecek hic bu kadar kotu yapmamıştım hayatımda geometri de yapamadim YGS siralamam 235bin 7 matematik 48 edebiyat 19 coğrafya netiyle kaç bine cekebilirim sizce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üstte sonuç ne olursa olsun bırakmayın dediğim yazının 2 üstündeki fotoğrafa bakmanı öneririm :) Benzer bir durum ve edebiyat ile çok rahat yükseltilebiliyor :)

      Sil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edebiyat ile çok rahat çekildiğini arkadaşlarımdan biliyorum. Boş yere moralini bozma rahatlıkla çekebilirsin :) :)

      Sil
  13. Açılmıyor gönderdiğiniz adres

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 yorum üstte bahsettiğim fotoğrafın linkini göndermiştim bulamazsın belki diye. Tm örnekleri içerisinde edebiyattın etkisini görebilirsin :) oradaki bir çok fotoğrafta matematik çok yüksek değil hep edebiyat işi götürmüş

      Sil
    2. Stresten ne yapacagimi bilmiyorum etrafimdaki herkes bitti olmaz artik dedikce ne yapacagimi şaşırdım sizin bloğunuzu gördüm ve gerçekten biraz olsun rahatladim çok teşekkürler herşey GÖNLÜNÜZCE olsun insallah

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim umarım iyi bir yeri kazanırız :)
      Kimsenin ne dediğine bakma Başkasının demesi ile olmaz bu işler :D

      sen kendine inandığın sürece her zaman iyi bir üniversiteyi kazanma ihtimalin vardır :)

      Sil
    4. Stresten ne yapacagimi bilmiyorum etrafimdaki herkes bitti olmaz artik dedikce ne yapacagimi şaşırdım sizin bloğunuzu gördüm ve gerçekten biraz olsun rahatladim çok teşekkürler herşey GÖNLÜNÜZCE olsun insallah

      Sil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Merhaba ben ygs 1 de 164.000 deyim karne ortalamam 73.5 lys 1 de 23.5 matematik en az 8 tane geometri bekliyorum sizce ortalama bir fizik kimya biyoloji netiyle 90.000 e cekme ihtimalim var mi

    YanıtlaSil
  17. Bir de bu sene okullarin %50 burslu sıralamaları sizce ne kadar değişir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sene puanlar yüksek olsa da sıralamalar düşük olacak gibi gözüküyor. Pek emin değilim

      Sil
  18. Bu ornekler hangi yılların özellikle de 49 dan 12 ye çeken çok önemli cevap yazar mısınız

    YanıtlaSil
  19. Bu ornekler hangi yılların özellikle de 49 dan 12 ye çeken çok önemli cevap yazar mısınız

    YanıtlaSil
  20. Bu ornekler hangi yılların özellikle de 49 dan 12 ye çeken çok önemli cevap yazar mısınız

    YanıtlaSil
  21. Bu ornekler hangi yılların özellikle de 49 dan 12 ye çeken çok önemli cevap yazar mısınız

    YanıtlaSil
  22. Benim ygs 246 bin lys matemetik 22.25 net geo 9.5 net coğrafya 19 net edebiyat 52.25 net kaça çekebilirim? Bu arada emeğin için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben MF öğrencisi olduğum için sizde nasıl değiştiğini bilmiyorum.
      Ancak bu sene edebiyat ile çekmek gerçekten zor gibi duruyor.
      Umarım istediğin yer gelir kusura bakma lütfen yanlış yönlendirmek istemedim :)

      Sil
    2. bu netlerle çekilmez mi yani

      Sil
    3. yukarıya çekeceğin garanti 52 net edebiyat az değil :) :)

      Sil
  23. Allah sizden razı olsun gerçekten saolun moralim arttı

    YanıtlaSil
  24. Allah sizden razı olsun gerçekten saolun moralim arttı

    YanıtlaSil
  25. 900 binden 30 bine cekilebilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeterince çalışılırsa her şey mümkün değil midir?

      Sil
  26. 900 binden 30 bine cekilebilir mi?

    YanıtlaSil
  27. MFciyim ortalama 35 bin gelecek gibi duruyor. Öyle gelse 15 bine çekmem için ne kadar iyi yapmam gerekiyor

    YanıtlaSil
  28. MFciyim ortalama 35 bin gelecek gibi duruyor. Öyle gelse 15 bine çekmem için ne kadar iyi yapmam gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ygs netlerini girip tahmini lys netlerini yazarak puanlama-sıralama hesaplama yapabilirsin. Daha sonra 15k ya denk gelecek şekilde olan netleri hedefin olarak belirle. Ben geçen sene bu yöntemi kullanıyordum ^-^ Hem Yeterince çalışırsan neden olmasın :)

      Sil
  29. 160k dan 19 bine değil 190 bine çekmişler onu bi düzeltirsek

    YanıtlaSil
  30. Kardeşim Allah senden razı olsun

    YanıtlaSil
  31. Ben YGS de bir talihsizlik yaşadım kaydırmışım Ve sıralamam 45k geldi.LYS konularım iyi.Harika bir çalışma yaparsam bu sıralamamı 8k ya çekebilir miyim,böyle bir olasılık var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ygs netlerini girip tahmini lys netlerini yazarak puanlama-sıralama hesaplama yapabilirsin. Daha sonra 8k ya denk gelecek şekilde olan netleri hedefin olarak belirle. Ben geçen sene bu yöntemi kullanıyordum ^-^ Hem Yeterince çalışırsan neden olmasın :)

      Sil
  32. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  33. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  34. Ygs den 480 bine girdim mf4 ten 80 bine çekilirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ygs netlerini girip tahmini lys netlerini yazarak puanlama-sıralama hesaplama yapabilirsin. Daha sonra 80k ya denk gelecek şekilde olan netleri hedefin olarak belirle. Ben geçen sene bu yöntemi kullanıyordum ^-^ Hem Yeterince çalışırsan neden olmasın :) -

      Sil
  35. 690 binden 40 bine çekilirmi tmden

    YanıtlaSil
  36. Tm1 de 550 binden 90 bine cekme sansim nedir ve en cok ne calışmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakın zamanda çalışma stilleri için ve nasıl çalışmamız gerektiğine ilişkin bir yazı paylaşacağım. Takipte kalın :)

      Sil
  37. Ygs 4 de 390 bin deyim ts1 den 50 bine girmek icin kac nete ihtiyacim var

    YanıtlaSil
  38. 288binden 100 bine cekebilirmiyim?

    YanıtlaSil
  39. Mf4den 500binden 50bine çekebilirmiyim?

    YanıtlaSil
  40. 9k dan 400. Olam arkadas sinava hangi yil girmis biliyor musun?emegine saglik

    YanıtlaSil
  41. Ygs5 70 bin
    Lys edb 46 cog 14 mat 35 yirmi bine ceker mi

    YanıtlaSil
  42. Şu yukarıda 260 binden 40 bine ceken kisi hangi senede yapmıs bunu 2016 mı acaba???

    YanıtlaSil

Rotasız Seyyah Kitap İncelemesi

  Rotasız Seyyah Kitap İncelemesi Ufkunuzu genişletecek, bir çok olaya farklı açıdan yeni bir görüş kazanacağınızı düşündüğüm kitap. En azın...

Bu Blogda Ara