Çatal Dil Kitap İncelemesi william golding

 



Çatal Dil Kitap İncelemesi

Kitap Arieka’nın kehanet merkezinde yaşlanınca yazdığı bir bir eser olarak karşımızı çıkar. Sohbetvari havası olan kitapları okumayı gerçekten seviyorum. Bana daha sıcak kanlı geliyor. Arieka’nın birisi ile evlendirilmeye karar verilmesi ve evlenmemek için kaçtıktan sonra Apollon'nun tapınağında bilici olarak alınması ile hayatı başlar. Son dediği yerin aslında başlangıç olması ve Tanrıların sırt döndüğünü düşünen birisinin üç büyük Pythia'dan biri olması bana sorarsanız oldukça ilginç bir konu. Hayır hayır bu dediklerim spoiler değil, kapağın arkasında bile yazar bu dediklerim. Kitabın kapağı dikkatimi çekmişti, sitede açıp bakınca yunan mitolojisi felan içerdiğini görünce direkt aldım zaten. Farklı bir beklentiyle başlamıştım kitaba, çok farklı bir sonuçla da kapattım kitabı. Su gibi akıp giden kitap. Anılarında Arieka'ya eşlik etmenizi öneririm kesinlikle. Sineklerin tanrısı'nı okumadan yazarı bu kitap ile tanımış olmam belki de asıl sevme nedenim. Diğer incelemelerin çoğunda bir karşılaştırma söz konusu olmuş. Sıradaki kitaplar listemde okunacaklar arasında o da var. Belki okuduktan sonra neden bu kadar karşılaştırma yapıldığını anlayabilirim. Ama bana soracak olursanız bu kitap için, keyfinizi yerine getirecek, sizi yormayacak bir kitap deneyimi diyebiliriz. Keyifli okumalar dilerim.











Share on Google Plus

About gezen mühendis

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

Rotasız Seyyah Kitap İncelemesi

  Rotasız Seyyah Kitap İncelemesi Ufkunuzu genişletecek, bir çok olaya farklı açıdan yeni bir görüş kazanacağınızı düşündüğüm kitap. En azın...

Bu Blogda Ara