Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu Kitap İncelemesi

 Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu Kitap İncelemesi

"... senden rica ediyorum, beni dinleyeceğin bu çeyrek saat yüzünden yorulma, çünkü ben seni bütün bir hayat boyunca sevmekten yorulmadım." Senenin 14. ömrümün ise 200. kitabı.... İnsan böyle tam sayılara geldiği zaman özel bir şey olsun istiyor. 200. kitap olarak elbette en sevdiğim yazarı seçecektim. Bu sitenin ilk onundan hiç düşmeyen bu eseri ise bunun için biçilmiş kaftandı. Sözcüklerim sizi yanıltmasın aslında bunu okuyasım vardı ama 199 sayısını görünce buna vesile olsun istedim. 1922'de kaleme alınmış bu eser 2 düzine mektuptan oluşan bir itiraftır. Gönderen ismi belirtmeden gelen bu mektup, son bir hayat, aşk itirafıdır. Tutkusunu hiç görmeyen birine aşık olan kadının hayatıdır. Ve aşk efendim, bana sorarsanız yalnızca sizi de sizin gibi seven birine, hak edene verilmelidir böyle bir duygu... "Sen, beni asla, asla tanımayan, bir su birikintisinin yanından geçercesine yanımdan geçip giden, bir taşa basarcasına üstüme basan, hep, ama hep yoluna devam eden ve beni sonsuz bir bekleyiş içerisinde bırakan sen, kimsin ki benim için?"


Share on Google Plus

About gezen mühendis

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

Rotasız Seyyah Kitap İncelemesi

  Rotasız Seyyah Kitap İncelemesi Ufkunuzu genişletecek, bir çok olaya farklı açıdan yeni bir görüş kazanacağınızı düşündüğüm kitap. En azın...

Bu Blogda Ara