Altıncı Konuş Kitap İncelemesi





 Altıncı Konuş Kitap İncelemesi

Çehov, dönemin vurdum duymazlığını resmen kısa bir özet olarak gözler önüne seriyor. Kitap ince olduğu için alıp sakin bir öğleden sonra vakit ara vermişken okumak istedim. Ancak öyle olmadı, kitap tamamen beni içine hapsetti. Bırakmak istemedim. Andrey’in “Benim hastalığım, yirmi yıl içinde bütün kasabada tek bir akıllı adam bulabilmemdir. Ama o da bir deli!” bu sözü hikayenin temeli dersek haksızlık etmiş olmayız. Bazen insan konuşacak kimse bulamaz veya konuşsa bile karşısındaki bireyin anlayamayacağını düşündüğü için konuşmaktan vazgeçer. Belki de bir iki kelam edemediğimiz için kitaplara bu denli gömülüyordu, gömülüyorduk. Felsefi sohbetlere biraz bile ilginiz varsa alın okuyun derim. Başka bir zihinde dolaşacağımız bu öykü sizin de zihninizde önemli noktalara işaret edecektir.
Share on Google Plus

About gezen mühendis

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

Rotasız Seyyah Kitap İncelemesi

  Rotasız Seyyah Kitap İncelemesi Ufkunuzu genişletecek, bir çok olaya farklı açıdan yeni bir görüş kazanacağınızı düşündüğüm kitap. En azın...

Bu Blogda Ara