Bu dünyanın dışında film yorumu (The Space Between Us)



  yazarken çalan şarkı: Unlike Pluto - Now I Don't Care



Vizyon tarihi: 16 Mart 2017 (2s 1dk)
Yönetmen: Peter Chelsom
Oyuncular: Asa Butterfield, Britt Robertson, Gary Oldman devamı
Tür: Romantik, Bilimkurgu, Dram
Ülke: ABD

Beyaz Perde Açıklaması:


Mars'ta insan kolonisi kurmak için yola çıkan bir uzay mekiğindeki astronotlardan biri olan Sarah Elliot, Mars'a iniş yaptıktan hemen sonra bir erkek çocuğu dünyaya getirip hayatını kaybeder. Ekipteki diğer kişiler tarafından büyütülen Gardner Elliot ,16 yaşına geldiğinde yalnızca 14 bilim adamını tanıyan, dünyaya dair okudukları dışında hiçbir bilgisi olmayan fakat son derece zeki ve meraklı bir genç haline gelmiştir. Dünyaya geri gönderilen Gardner, burada büyük bir kültür şoku yaşar. Yapılan tıbbi testlerde bünyesinin dünya atmosferine uygun olmadığı tespit edilir fakat Gardner, NASA’nın kendisine tahsis ettiği yerden kaçarak internette tanıştığı ve dünyada tanıdığı tek kişi olan genç kız Tulsa ile dünyayı ve kendi insani duygularını keşfedeceği bir yolculuğa çıkar.


Trailer:


The Space Between Us -Aşağıda SPOİLER içeren yorum bulunabilir.-




Bundan sonrası benim film için yorumum olacaktır, dolayısıyla ne kadar dikkat etsem de spoiler içerebilir ve izlerken aynı tepkileri vermenizi engelleyebilir. Bundan sonrasındaki kısmı lütfen filmden sonra okumaya gayret ediniz.



Bana soracak olursanız mükemmel bir film kadrosuydu. Daha doğrusu tiplemeler için ben de bu tarz karakter arardım.  Çocuk için gerek siz üzüleceksiniz gerek onun yerine bunu demiş yapmış olamazsın deyip utanacaksınız.
 Güzel bir bilim kurgu filmiydi. Sanırım filme ısınana kadar her zaman başta sıkılıyorum ama sonrası akıp gidiyor. Buraya da zaten hep benim için zamanın akıp gitmesini sağlayan filmleri yazdığımı fark etmişsinizdir. Zaman geçirmek için izlenebilecek hoş bir filmdi. olacakları tahmin etmek kolaydı. Babası için diyorum... Dünyaya geldiği zaman siz de fark etmiş olacaksınız.


Ben olsaydım sırf aşk için dünyaya gelir miydim? Orası biraz muamma ama sanırsam filmde de dedikleri gibi 'onlar da senin yerinde olmak istiyor.' Özellikle seni bilen kolonidekiler  dışında kimse yoksa... 
Dünya ile her şeyi filmlerden öğrenen karakterimizin dünyada babasını arama ve aşkını öykü alan bir film kısaca. Filmin neresini anlatmak istesem filmin tadı kaçacakmış gibi hissediyorum. O yüzden bu seferlik böyle olsun.

Puanım 7.6/10


Iyi Seyirler...
Share on Google Plus

About gezen mühendis

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

Rotasız Seyyah Kitap İncelemesi

  Rotasız Seyyah Kitap İncelemesi Ufkunuzu genişletecek, bir çok olaya farklı açıdan yeni bir görüş kazanacağınızı düşündüğüm kitap. En azın...

Bu Blogda Ara