Microtrip: Biraz dinlenmeye ne dersiniz?


Yeni bir oyun keşfedince duramıyorum, paylaşmak istiyorum :)
Bu sefer ki geçen sefer ki gibi gıcık bir oyun değil merak etmeyin :) Hatta küçük bir kardeşiniz varsa sıkılmadan beraber ''bi sen bi ben'' tekniği ile oynayabileceğiniz bir oyun :) 



Oyun çok basit telefonu sağa ve sola çevirerek oynuyorsunuz. Ama siz işi büyültüp ters çevirip de oynayabilirsiniz :D

 Oyunun en iyi yanı çevrim dışı, yani internet olmadan da oynanabilmesi. 

Sanırım bu yüzden bu kadar çok sevdim.  :)



Oyunun amacına gelirsek o dikenli toplara değmeden gidebildiğiniz kadar gitmek.





 oyunun canavarları bile gülüyor oyuna bak :D




efendim şu hap size özel güç veriyor. Onu almamazlık etmeyin.


 Örneğin kocaman olup, o canavarları bile kırıp geçebilirsiniz.
     Ya da tüm beyaz taşları mıknatıs gibi çekebilirsiniz.                         





 Bu kadar kolay oyunda ölünür mü demeyin. İnsan ölüyor işte :D misal resimde de görebileceğiniz gibi o kısımdan hiç bir zaman çıkamam. Haliyle taş da toplayamam...  O sol tepedeki bitince de ölücem. sen git 4243 skor yap şuncacıkta geber. olucak iş mi :D




Neyse hepinize iyi eğlenceler şimdiden :)

Share on Google Plus

About gezen mühendis

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

Rotasız Seyyah Kitap İncelemesi

  Rotasız Seyyah Kitap İncelemesi Ufkunuzu genişletecek, bir çok olaya farklı açıdan yeni bir görüş kazanacağınızı düşündüğüm kitap. En azın...

Bu Blogda Ara