Matematiğin eğlenceli oyunu: 2048



Matematiğin eğlenceli oyunu dedim ama duyduğuma göre herkes sadece sinir oluyormuş :D

Geçenlerde metroda giderken de bu oyunu oynayanları görünce vardır bi kerameti deyip oyunu indirdim, iyi ki de indirdim.

Oyunun oynanışı oldukça basit: yukarı, aşağı, sağa ve sola. Eee çok kolaymış? Değil işte canım. Amacımız bu yönlere göndererek toplama işlemi yapmak. Örneğin 2 ile 2yi birleştirip 4; 4 ile 4ü birleştirip 8; 8 ile 8i birleştirip 16; 16 ile 16yı birleştirip.... anladınız sanırsam. Oyunda sadece 2 nin katları var. Bu bizim toplama işlemimizi kolaylaştırıyor. 
Eee 2048 nereden geliyor? Onunda cevabı çok basit amacımız sayıların katlarını alarak 2048e ulaşmak.
Oyunu bilgisayar üzerinden de oynayabiliyormuşuz ancak ben hiç denemedim.



 Açıkçası benim skorum henüz 26600 ama daha yeni oyuna alıştım :)


Hepinize iyi eğlenceler şimdiden :)

Umarım bu ekranı bir gün görebiliriz :)



Share on Google Plus

About gezen mühendis

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

Rotasız Seyyah Kitap İncelemesi

  Rotasız Seyyah Kitap İncelemesi Ufkunuzu genişletecek, bir çok olaya farklı açıdan yeni bir görüş kazanacağınızı düşündüğüm kitap. En azın...

Bu Blogda Ara