Deemo: Müzik Oyunlarının Efendisi


 Müzik oyunlarına yepyeni bir eğlence getirmiş oyun. Az biraz guitar hero oyununa benzese de kat be kat daha güzel ve zevkli. Oyunun içinde oldukça fazla müzik var ancak ben ücretsiz kısmından oynadığım için olsa gerek şarkıları bazen tekrar oynayamadım.
  Boş zaman geçirmek için daha güzel bir oyun olamazdı.
  Ama maalesef ki oyunu bir kaç gün oynadıktan sonra silmek zorunda kaldım. Çünkü oyun 500mb den daha fazla yer kaplıyordu. Bu yüzden başka oyunlarımı silmem gerekmişti. Eğer yeteri kadar yeriniz varsa kesin indirin derim.  :)

bu videoyu da şans eseri buldum :) Oyunu sildiğim için bu seferli resimlerle anlatamıyorum ve affınıza sığınıyorum :)

Gerçekten harika bir oyun değil mi? :) 
Share on Google Plus

About gezen mühendis

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

Rotasız Seyyah Kitap İncelemesi

  Rotasız Seyyah Kitap İncelemesi Ufkunuzu genişletecek, bir çok olaya farklı açıdan yeni bir görüş kazanacağınızı düşündüğüm kitap. En azın...

Bu Blogda Ara