AVG Anti-Virus (Android)


Hepinize tekrar merhaba... Bugünlerde bir çok app uygulaması sadece virüs için var. Bunu elbette hepimiz biliyoruz; Bizim bilmediğimiz hangisinin en iyisi olduğu... Sizin de kafanızın karışmış olabileceğini düşündüm ve kendi telefonum için kullandığımı yazma kararı aldım :)

Açıkçası android telefonum için ücretsiz seçenekler arasında hangisinin en iyi olabileceğinden emin değildim, o yüzden tek tek deme kararı almıştım. Ve sonuç: AVG oldu arkadaşlar.

En güzel özelliği türkçe dil desteği! Hepimiz bir uygulamayı indirirken elbette ana dilimizin olup olmadığına bakıyoruz.
Diğer bi sevdiğim yanı ise internet paketi tüketim süresini göstermesi ve uyarması.
Bunun yanında enerji tasarrufuna çok kolay bir şekilde ulaşıyoruz ve halledebiliyoruz.
Hepsinin sahip olduğu bir özellik de olsa sim karta taşıma işlemi ana telefonumdan bile daha kolay gerçekleşebiliyor.

Bugün indirdiğim bir uygulamayı 2 saniye bile geçmeden fark edince sizinle paylaşmak zorunda hissettim kendimi.

Eğer sizde bu kadar çok uygulama indirip, kullanan biriyseniz ücretsizler arasındaki en iyi anti virüs programını kullanmanızı öneririm :)
Bilgisayar için de varmış ancak onu denemediğim için bilemeyeceğim :)

bir de eğer uygulamanın pro halini merak ediyorsanız:
*uygulama kilitleme
*hırsızlık kamerası
*sim kart değişince kilitlenme
...
gibi özellikleri var. Ücretsiz sürümde belli bir süre boyunca bizde kullanabiliyoruz.
Umarım tüm dosyalarımız ve uygulamalarımız hep güvende kalır :)

Share on Google Plus

About gezen mühendis

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

Rotasız Seyyah Kitap İncelemesi

  Rotasız Seyyah Kitap İncelemesi Ufkunuzu genişletecek, bir çok olaya farklı açıdan yeni bir görüş kazanacağınızı düşündüğüm kitap. En azın...

Bu Blogda Ara