Hadi İnşallah



Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba :) ne yazsam ne etsem derken neden izlediğim bir şeyi yazmıyorum ki dedim ve hala vizyonda olması nedeniyle Hadi İnşallah adlı film hakkındaki görüşlerimi yazmaya karar verdim :)
      Öncelikle PuCCa yazmış, onun kitabıymış deyip ön yargı ile yaklaşıp, gitmemezlik yapmayın. Açıkçası pek PuCCa okuyan biri olmasam da arkadaşımın isteği üzerine gittim ve iyi ki de gittim. :)
      Baş rollerinde tabii ki de Büşra Pekin ve Murat Boz var :) İkisi de birbirinden tatlı ve kitaptaki karakterlere tam olarak uymuşlar. Yönetmenliğini de Ali Taner Baltacı üstlendikten sonra kötü bir şey çıkması zaten mümkün değildi. :)
     Filmi sevmemin nedenleri arasında Manga grubunun da yer almasıydı sanırım. Çok az olsa da onların filmde olması çok hoşuma gitti. Film çıkışında zaten sürekli Yeniden Sev şarkısını söyleyip durdum. ( Tabii ki de yanımdakileri bıktırdım :D )
    Filmi izlerken gülmekten karnıma ağrılar girdi bile diyebilirim. Gerçekten oldukça komik bir film. Ve kesinlikle aile ile bile seyredilebilecek seviyede bir film olmuş. Bir filmde gerçekten ancak bu kadar az öpüşme sahnesi olabilirdi ki nihayet ailemle rahat bir film izlerim dedim sinemadayken. Eğer televizyona felan düştüğünde o sahne gelirse ne yaparım felan diye düşünmeyin çünkü yok öyle bir şey. Özellikle aileniz sanki siz yapıyormuş gibi dönüp size bakıyorsa -neyse ki benimkiler yapmıyor.-  derin bir oh çekebilirsiniz.
Yahu filmde Murat Boz var gidilmez mi... <3


Gerçekten harika bir kadro ve harika bir film. Eğer 1 saat 40 dakikanız varsa zaman geçirmek için Hadi İnşallah gibi güzel bir yol yok :) 

Hadi inşallah film müziği: (Nil Karaibrahimgil)




Filmin sonunda çalan Manganın şarkısı:




Murat Boz- Elmanın yarısı: ( Güzel hali :D mağarada söylediğini fragmandan görebilirsiniz :) )





Fragmanlar:








Share on Google Plus

About gezen mühendis

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

Rotasız Seyyah Kitap İncelemesi

  Rotasız Seyyah Kitap İncelemesi Ufkunuzu genişletecek, bir çok olaya farklı açıdan yeni bir görüş kazanacağınızı düşündüğüm kitap. En azın...

Bu Blogda Ara