DUET: Delirmek ister misiniz?


       Gene ben, gene bir oyun :) Ama bu sefer eğlenerek oynadığım değil, sinirlenerek bir oynadığım bir oyun. :D Yahu bir oyun ancak bu kadar sinir bozucu olabilirdi. Eh huyum kurusun, yapamıyorsam ''Sinir oyun'' derim. :D
Aslında oyunda zırt pırt reklam çıkıyor. Sanırım bu yüzden sinir oluyorum. Reklamı izlemeden olmuyor. Çıkan reklam da kapatılamıyor. Vay arkadaş....

 
Diğer bi sebep ise bi bölümü zibilyon defada geçmeyi başarmış olmam. dönen çubukla zamanında dönmeyi sonradan öğrendim. Öhm Ehm, evet o renkli çubuk her seferinde öldüğümün kanıtı.

Oyunda belirli 5 bölüm var. Oldukça basit ve yavaş. Amaç oyunu öğretmek. ''Eee 5 bölümden ibaret mi oyun?'' dediğinizi duyar gibiyim. Hayır tabii ki değil. zibilyon defa reklam izleyebilir veya para ödeyerek diğer bölümleri de alabilirsiniz. Aman ne güzel ne güzel...

 
''Bu kadar oyunu hallettin, yere soktun'' dediğinize de duyuyorum. - Evet, Bende de ne kulak varmış :D - şurada gördüğünüz iki kısım var ya hah işte onlar benim oyundan çıkamama nedenim. Ahanda bağımlılık budur diyorum efendim. O verilen 3can+1 ile delirinceye kadar oyunun başında kalkamazsınız. O hız, o refleks kontrolü, o odak arttırıcılığı, o zihni boşaltan bu kısım... İşte oyunu sevdiren, o bir tanecik kısım...
 
En fazla 113 yaptım. Sanırsam 5. denememdi :) Buradan sizlere meydan okuyorum, hadi kolay gelsin. :D
 
Arkadaşlar lütfen telefonunuzu yumuşak yerler dışında fırlatmayınız :D
Share on Google Plus

About gezen mühendis

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

Rotasız Seyyah Kitap İncelemesi

  Rotasız Seyyah Kitap İncelemesi Ufkunuzu genişletecek, bir çok olaya farklı açıdan yeni bir görüş kazanacağınızı düşündüğüm kitap. En azın...

Bu Blogda Ara