Ao no Exorcist Anime yorumu (2.sezon)


konnichiwa minna! Bugün sizlere bir anime yorumu ile geldim ve bundan sonra da sırayla anime yorumlamayı planlıyorum :D Eveeeet bugünün animesiiiiii:


Ao no Exorcist


Aslında kendileri ile ben uzun zaman önce tanıştım. Bugün yorumlamadığımı fark etmem ile aklıma geldi açıkçası. 
★★★☆☆4.1 / 5 ★★★☆☆ veriyorum kendilerine. 



Aslında kötü bir anime değildi. Başlarda çok eğlenerek izliyordum. Sonunu merak etmeye hep devam ettim. Belki de hayran kitlesi çok fazla olduğu için böyle bir hayal kırıklığına uğradım. Ben yorumuma kısa bir ara verip anime tanıtımından sonraya bırakıyorum ki izlemeyenler spoiler yemesin. 

Anime tanıtımı


Kategori
TV
İngilizce
Blue Exorcist: Kyoto Saga
Diğer Adları
Blue Exorcist: Kyoto Impure King Arc
Japonca
青の祓魔師 京都不浄王篇
Anime Türü
 Fantastik  Aksiyon  Doğaüstü Güçler  Şeytanlar
Bölüm Sayısı
13 / 12+
Başlama Tarihi
07 Ocak 2017, Cumartesi
Bitiş Tarihi
25 Mart 2017, Cumartesi
Yaş Sınırı
PG-13 - 13 Yaş üstü
Yapımcı
Aniplex, Dentsu, Mainichi Broadcasting System, Movic, Shueisha
Stüdyo
A-1 Pictures
Bölüm Süresi
24 dakika


Animemizin baş karakteri -RİN OKUMURA 

kendisi satan (şeytan) nın oğludur. Küçüklüğünden beri oldukça güçlü ve dayanıklıdır. En büyük sorunu şeytan ateşini kontrol edememesi diyebiliriz. 
Rin üvey babasının intikamını almak için exorcist (şeytan kovucu) olmak istemektedir. Rin'nin şeytan güçlerinin içine hapsedildiği kılıca dokunmasıyla güçleri serbest kalan rin bununla baş etmek zorunda kalacaktır.
..........

Anime hakkında çok fazla bilgi veresim yok, Her sitede kolayca ulaşabileceğiniz bilgileri tekrar tekrar yazmaya gerek yok diye düşünüyorum :D Öyleyse anime yorumuma dönelim derim :Dd


Animeye başlamaya değer mi derseniz> Bence başlayın.

Animenin başları çok güzel. Oldukça eğlenerek seyrettim. Mangasını hiç okumadım ancak çoğu yoruma göre  mangadan saptığı söyleniyor. Sadece bir tahmin ama bana da öyle geliyor. Final biraz oldu da bitti kurtulduk demeye getirilmiş. Sonlarına doğru sıkılabilirsiniz ama başlamaya değecektir. 


Anime yorumuma devam(spoiler içerebilir.>>Henüz izlemediyseniz bu bölümü atlayın)

Dediğim gibi animenin fazla hayranı olunca oldukça büyük bir beklenti ile başlıyorsunuz. Beklediğim power up hiçbir zaman gelmedi. Animede 1 sezon boyunca nasıl kılıç kınından çekilir bize onu öğrettiler. Yapmayın böyle şeyler :/  Kılıcı kınından çeksin diye onlarca bölüm seyrediyoruz, çektiği zamanda serbest kalan maximum güç bu mu diye ekrana bakıyoruz. Aslında 2. sezona saklamış olabilirler tüm güçlerini ama bilemeyeceğim. İzlediğim kadarı beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. Aşağıya size animenin fragmanını bırakıyorum. İzlerken başlayasınız gelecek biliyorum ama bu sahneler için beklememiz gerekecek bayaa....


TRAİLER+AMV













 🎵🎶🎧  yazarken çalıyordu: tom odell another love zwette edit🎵🎶🎧
Share on Google Plus

About gezen mühendis

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

Rotasız Seyyah Kitap İncelemesi

  Rotasız Seyyah Kitap İncelemesi Ufkunuzu genişletecek, bir çok olaya farklı açıdan yeni bir görüş kazanacağınızı düşündüğüm kitap. En azın...

Bu Blogda Ara