Ölüme Fısıldayan Adam ÖFA



🌌puanım:5/5🌌


Aslında watpad kitaplarını pek sevmem. Her zaman kötü bir çocuk saplantılı derecede aşık bir kız ve sonradan aşık olan oğlan. Konusu belli diye elim gitmez böyle kitaplara. Ama ÖFA benim için çok farklı oldu. Balık ve dağınık saç la beraber güldüm, onlar kadar bende ağladım. Duyguları bu kadar güzel yansıtan bir kitap en son ne zaman okudum hatırlayamıyorum.


 🌌puanım:5/5🌌



 konumuza gelirsek... Yosun daha önce birkaç kez intihar etmeyi denemiş ve son intiharını etmek için gün sayıyordur. Dağınık saçlı karakterimiz ise balığın sayacına şans eseri yetişmiştir. Kafasındaki tilkileri seveceğiniz balıkla mutlu olacağınız bir kitap sizi bekliyor. Eh ikisinin kader çizgisi bir şekilde birleşiyor ve bir daha ayrılmak istemiyor.


 📖 Her ne kadar başta bu ne olumsuzluktur diyerek kızsam da 3. Bölüm gelmeden kitabı sevdim. Rahatlıkla önerebileceğim, harika bir kitap oldu benim için.










































                                       ........ Ö F A  ....................






















Share on Google Plus

About gezen mühendis

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

Rotasız Seyyah Kitap İncelemesi

  Rotasız Seyyah Kitap İncelemesi Ufkunuzu genişletecek, bir çok olaya farklı açıdan yeni bir görüş kazanacağınızı düşündüğüm kitap. En azın...

Bu Blogda Ara