SİLBER SERİSİ KİTAP YORUMU



Kapakları ile beni benden alan silber serisine merhaba deyin :D Aslında 1. kitabın yorumunu günler önce instagram hesabımıza girdim. Yoksa siz hala takip etmiyor musunuz?!? Kitap yorumlarımdan ilk haberdar olmak için @gitarli_kitapci hesabını takip edin :) Eveeeet muhteşem seriyi hemen şipariş etmenizi öneririm çünkü iki kitaba da puanım 5/5 😍 

SILBER RÜYALAR KITABI 1


Rüyasında üvey abisinin peşinden giderken birden kendini okulun en yakışıklı grubunun işlerine karışmış bir şekilde bulan liv hepsinin 'sadece' bir rüya olduğunu düşünmektedir. Ama bu gördüğünün diğer rüyalarından çok daha fazlası olduğunu öğrenmek üzeredir🌌 kitap nasıl bitti anlamadım o kadar akıcı gitti ki bir günde bitiyor😊😊 

Kitapta betimlemeler üzerinde fazlaca durulmuş. Bu da benim gibi tüm olayı sanki oradaymışız gibi hissetmeyi seven herkesin beğenebileceği bir kitap olmasını sağlamakla kalmadı adeta bitirmeden elinizden bırakmak istemeyeceğiniz bir kitap olmasını sağlamış. Oldukça heyecanlı bir kitap almanızı tavsiye ediyorum. Ama tabii ki ikinci kitabında olduğu kadar değil.... Öyleyse ikinci kitabın yorumunu geçelim çünkü bu kitabı 2 günde bitirmişken diğer kitabında mola verdiğimde ne ara 200lere geldim dedim :D

SİLBER RÜYALAR KİTABI 2


kitap tabii ki çok akıcıydı 1 günde bitti😄 ve bu kitap diğer kitaba göre daha çok problem barındırıyordu: Mia nın uyurgezliğinin altındaki gizli sebep,

 koridorda yeni dolaşan bir yüz,

 henrry nin sırları

 ve sıçan (okuyunca kim olduğunu öğrenirsiniz😂)

 vs vs saymakla bitmiyor...

 Kesinlikle spoi değil çünkü ilk sayfadan heyecan başlıyor😄😄

🌌PUAN: 4.9/5🌌

 neden 0.1kırdınız derseniz bazı yerlere gerçekten sinir oldum resmen okurken bunu yapmış olamazsınız dedim😄😄 tabii ki iyi anlamda neyse neyse😄

vee bol bol gülümseyeceğiniz de gerçek :D
 Kitap bence gayet güzeldi. Bol bol alıntı yapacağım paylaşımlar geliyor ama bu sefer farklı bir şekilde paylaşmayı düşünüyorum😊😊 




Yapacağım ilk alıntılar ve  daha fazlası için sayfanın en başındaki linke veya en tepedeki instagram logosuna basabilirsiniz :) 3.3K lık ve devamlı büyüyen bu eğlenceli ortama sizleri de beklerim :) Her türlü yorum ve önerilerinize açığım :)




SON OLARAK...



3.kitapta gizemli'yi de öğreneceğimizi yazar açık açık söylemiş sizin tahmininiz ne bilmiyorum ama ters köşe olacakmışız gibi geliyor😄😄 










Share on Google Plus

About gezen mühendis

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

Rotasız Seyyah Kitap İncelemesi

  Rotasız Seyyah Kitap İncelemesi Ufkunuzu genişletecek, bir çok olaya farklı açıdan yeni bir görüş kazanacağınızı düşündüğüm kitap. En azın...

Bu Blogda Ara