Kim Yaptı Bu '' aa '' Oyununu !


eh bu oyunu bilmeyen yoktur elbette. Varsa pencere şu tarafta lütfen kendinizi atınız :D Bu oyunun sp, au, uu, ao, rr... gibi türlerinin hepimiz elbette biliyoruz.  Ve en popülerinin aa olduğu konusunda sanırım hemfikiriz :)
Kendisi şuan google play storenin ücretsiz oyunlar kategorisinde 1. sırada.
Klasik olarak tabii ki de interneti kapatıp oynamak lazım yoksa reklamlardan dikkat dağılıyor. Ya da ben çabuk dikkati dağılan bir insanım :D
Olay basit bölüm sayısı kadar top veriliyor biz de o topları çaptırmadan koyuyoruz. Eh böyle biraz garip bir anlatım oldu ama hepimiz bir kere de olsa bu oyunu oynamışızdır. Yoksa nereden geliyor o 10 milyon indirilme :D Oyunu kazanmak için gereken tek şey sabır gerisi fasa fiso :D 

 Açıkçası bu sefer oyunu fazla oynamadan sildim. Bırakamıyorsunuz efendim. Eh bu da yeni huyum bağımlılık yaptığını fark ettiğim oyunları siliyorum :D ama sadece kısa bir süreliğine... Ne de olsa biz de öğrenciyiz, bizim de sınavlarımız var :)


 imkansız diye bir şey yoktur ^-^


Share on Google Plus

About gezen mühendis

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

Rotasız Seyyah Kitap İncelemesi

  Rotasız Seyyah Kitap İncelemesi Ufkunuzu genişletecek, bir çok olaya farklı açıdan yeni bir görüş kazanacağınızı düşündüğüm kitap. En azın...

Bu Blogda Ara